Tuesday, 6 December 2011

ya sudah la..

penyakit orang yang cepat jemu..macam mana nak buat yek?.. aku pun boleh penat kalo macam nie.. aku tak minta la yang aku dijadikan cepat jemu.. macam mana kalo aku dah kawen.. perh susahnya hidup aku.. boleh ke aku jumpa dengan orang yang aku tak kan jemu.. mesti bole kan?.. nama pun ag brutal yang comel :-) itu jela yang aku nak citer sekarang nie.. sikit je kan, tak macam selalu he3..

IZINKAN AKU MENCINTAIMU
Sungguh benar ku cintaimu
Meski kau tak anggap ku ada
Ku tak akan memintamu
Untuk mencintaiku
Ku tak berharap kau cintaiku
Ku tak berharap kau balas cintaku
Yang aku harap kau izinkan aku cintaimu
Cinta ini sudah terlanjur ku miliki dari dirimu
Biarkan cintaku bersamamu
Meski ragaku tak bisa bersamamu

*untuk dia... sampai kat sini ja kisah kita..

Apapun yang terjadi
Ku kan selalu ada untukmu
janganlah kau bersedih
Couse everything’s gonna be ok

*khas untuk abg star :-)
satu2 nyer laki yang xjemu selain daripada ayah..
semoge happy selalu..

No comments:

Post a Comment