Friday 6 January 2012

tentang die-ABG STAR :-)

PART 2


Tiap2 ari aku mesej dengan abg star. . Waktu 2 aku rasa happy sangat.. semua masalah aku kongsi dengan dia.. bila mesej dengan dia aku kena stop bila dah pukul 12 malam sebab dia jenis yang tido awal.. mula2 aku pelik juga tapi lama2 aku dah biasa.. aku start couple dengan abg star waktu form 3 walaupun kenal die dari form 2 so dia dah tau perangai nakal aku macam mana.. semua benda yang aku buat dekat sekolah aku citer dekat dia.. die pun sama.. die kan form 5.. tapi citer die semua yang baik2 ja.. penah la satu hari dia bawak enset p sekolah pastu dia mesej aku.. die cakap die rindu aku sangat2.. aku tanya nape tibe2 cakap cam 2.. die kata sebab member2 yang len tengah dating dengan awek masing2 tapi die ja duduk sorang2 sebab awek dia jauh.. aku la 2 he3.. sian die.. tapi nak buat macam mana dah kita orang duduk jauh.. form 2 dengan form 3 die orang first yang wish befday aku tapi bila aku dah form 4 aku rasa excited sangat bila nak dekat befday aku.. sebabnya kita orang kan dah couple so aku nak rasa bila dia wish befday aku sebagai awek die.. die dah janji nak jadi orang first.. so aku saja ja nak buat suspen aku off enset aku 2 hari 17/3 smpe 18/3 walaupun befday aku 18/3 tapi aku saja ja off awal.. 19/3 ari rabu aku ingat lagi sebab waktu 2 aku baru balik sekolah pastu aku pun bersemangat nak on fon.. tak sabar nak baca mesej abg star.. banyak mesej yang aku dapat dan seperti yang aku nak.. abg star adalah orang first yang wish.. die wish 17/3 pukul 8 malam rasanya.. aku happy giler J dalam banyak2 mesej tibe2 ada 1 no aku xkenal.. bila aku buka aku terkejut sangat.. ‘salam syg.. abg nie, nie no kawan abg.. abg nak bagitau yang ayah abg dah meninggal ari nie.. balas mesej dekat enset abg.. abg perlukan syg L’ lepas baca aku terus menangis.. aku tengok tarikh mesej 18/3.. aku sedih bila baca ayat terakhir abg star.. sumpah kalau aku tau aku tak kan off enset.. aku terus call abg star.. bila die jawap die boleh gelak tanya aku pergi mana dua hari.. aku tanya die tak apa2 ke.. lepas 2 terus senyap.. aku tau die tengah menangis.. aku minta maaf dengan die.. aku pun menangis sekali.. aku dapat rasa hati aku sakit sangat bila dengar die menangis.. die kata die maafkan aku.. die xdapat nak bagi hadiah tapi die minta maaf sebab buat aku menangis.. Cuma die kecik atie sebab bila die perlukan aku, aku xdak dengan die.. walaupun kta orang berkomunikasi dengan enset ja tapi aku dapat rasa apa yang die rasa.. kalau aku dekat tempat die mesti aku pun kecik atie jugak.. die kata die tunggu aku mesej die nak dekat 1 ari baru balas.. lagi laju air mata aku keluar.. die kata die nak berehat nanti bila die dah ok baru die mesej aku.. nak dekat 4 ari baru die mesej aku.. selama 4 ari 2 tiap2 malam aku menangis.. aku rindu dekat die.. kesian dekat die waktu tunggu mesej aku tapi aku boleh plak off fon sebab saja nak wat suspen.. bila die mesej die citer die terkilan sangat sebab sebelum ayah die meninggal ayah die ada tanyer die ada awek tak.. die cakap ada.. die kata nak citer pasal aku esoknya tapi ayah die dah meninggal.. ayah die meninggal sebab excident n jatuh dalam sungai lepas 2 lemas.. die kata mak dengan nenek die dah tau pasal aku.. nenek die ada cakap entah2 aku nie jodoh die sebab ayah die meninggal waktu befday aku.. aku nie Cuma mengaminkan.. mudah mudahan apa yang nenek die cakap 2 betol.. aku sayang die sungguh.. die mesej aku tibe2 cakap time kasih.. aku pelik gak tapi baru aku teringat sebenarnya sebelum befday aku ada post pic aku dekat die.. patut la die happy sangat.. kiranya e2 lah first time die tengok aku walaupun dalam pic je.. die kata mak die pun dah tengok.. tapi die tanya aku yang mana satu sebab dalam pic 2 ada dua orang.. aku kata kalau sungguh die sayang aku die mesti tahu aku yang mana.. ha3 jahat dak.. die kata yang belah kanan sebab Nampak muka macam nakal sikit.. aku pun bagi tau.. betol la 2 hahaha.. pande die teka.. walaupun baru tengok.. 3 bulan lepas 2 abg star p plkn sebelum 2 die ada post surat dekat aku.. sekali dengan pic die.. baru la aku tau ensem rupanya abg star aku hehehe.. die kata bile die dekat plkn dah xbole mesej.. sebab 2 die bagi pic.. kalau rindu bole tengok muka die.. selain tengok pic die kata macam biasa aku bole tengok bintang.. walaupun aku hanya tengok bintang tapi die dapat rasa kalau aku tengah rindu die sambil tengok bintang.. walaupun happy bila die kata macam 2 tapi aku menangis sebab aku tau aku mesti rindu giler dekat die.. selama 3 bulan abg star dekat plkn aku mesej dengan die ari sabtu dengan ahad ja.. bile ari jumaat baru aku topup.. e2 pun semata mata sebab nak mesej dengan abg star he3.. macam2 benda yang die citer dekat aku walaupun aku tak dapat p tapi aku dapat tau banyak benda yang ada dekat sana.. yang paling aku suka bila die citer pasal senjata.. yang paling aku sedih bila die citer die ada adik angkat waktu p rumah anak yatim.. walaupun aku kata aku tak kisah tapi aku sedih.. aku xnak cakap dekat die sebab aku xnak nanti die kata aku xmemahami die.. benda kecik macam 2 pun bole buat aku nangis tau sebab die.. bila dah abeh plkn die start keja dekat ‘ayam mas’.. kta orang pun dah xselalu mesej sebab die balik pun nak dekat tengah malam.. tapi tiap2 malam die akan wish selamat malam dekat aku.. ada satu hari die mesej kata nak jumpa aku.. terkejut aku bila die kata die praktikal dekat ‘ayam mas’ cawangan perak.. tapi die xbagi tau bila.. tau2 ja die mesej die dalam bas on the way nak mai eypoh.. aku punyer la terkejut sebab xsedia lagi nak jumpe die..

*nanti sambung part 3..
he3.. bila ada mood :)

2 comments: