Saturday 5 November 2011

DUGAAN HIDUP AKU

salam.. ari nie baru aku ada mood nak update blog aku nie.. semalam mira tolong check kan result aku.. teruk giler tapi alhamdulillah la.. sekurang kurangnyer aku lulus yg len.. yang xbole blah nyer aku kena repeat ID (INTERIOR DESIGN) iaitu main course.. jawapnyer aku kena tambah lagi satu sem kat uitm nie.. sedih memang la sedih tapi nak wat camne.. redo jela.. aku ingat nak behenti ja tapi aku kesian kat ayah aku.. mesti die sedih kalo aku bagitau die yang aku nak behenti.. sekarang aku salu mimpi ngeri ble aku tau aku kne repeat 1 sem.. time2 cam nie la aku ase aku perlukan abg ----.. bile aku termenung je mesti aku ngah rindu kat die.. seyes rindu sangat.. 8.11 nie befday die.. perlu ke aku wish kat die.. aku takot je bile aku wish kat die, die ase menyampah ja ngok mesej aku.. sok dah ghaye aji.. aku takot nak wish kat die.. xpenah lagi aku xwish befday die.. sedihnyer bile abg aku wat cam 2.. die sendiri cakap aku nie adik die sampe akhir hayat die.. xpela, kalo rindu aku ngok la bintang.. tapi aku ase bukan makin kurang rindu kat die.. makin bertambah ada la.. bole dak sekarang nie aku dapat member macam die.. sedihnyer atie aku nie.. agak2 die dapat ase gak ke yang adk die ngah sedih.. apa pun ak miss gler kat die.. dapat 1 mesej dari die pun jadi la :-(

No comments:

Post a Comment