Friday 12 August 2011

best xbestnyer sabtu

salam.. dah lame aku xtulis kat blog nie..
arie nie ari sabtu..
aku nak citer best ngan xbestnyer ari sabtu aku nie..
mula2 citer pasal yang xbest dulu..
aku kena siapkan assigment aku ari nie..
bukan la maksud aku kena siapkan sume dalam satu ari nie tapi..
aku kena siapkan sikit2 sebab ari isnin aku kena tunjuk kat lecturer..
payah kan jadi budak ID nie..
tapi xpe mesti ada hikmahnyer..
bukan setakat koje ID koje furniture pun aku kena siapkan..
aku xtau la sempat ke dak aku nak kena siapkan..
dah la penyakit malas aku nie semakin menjadi2..
xpaham aku..
dah la asik nak tido ja..
kalo malam memang koje aku xkan jalan punyer..
nie pun aku dah bazirkan masa 2 arie (khamis ngan jumaat)..
aku xwat koje langsung pun..
so aku kena korbankan sabtu aku nie menjadi sabtu yang xbest..
ok tamat lah suda citer pasal sabtu yang xbest..
sekarang citer pasal sabtu yang best plak..

apa yang bestnyer..
aku masih lagi tingat kejadian semalam lepas abeh kelas CTU..
satu lagi kenangan yang sweet bagi aku..
hahahaha.. citer pasal budak 2 la..
ehem aku senyum ja sampe balik bilik bila tingat balik..
sampe aku termimpi2..
aku memang salu mimpi pasal budak 2 hehehe..
ase kelakar plak..
padahal aku xdak pape pun ngan budak 2..
petang semalam aku buke pose umah ara (tiara nurbani)
yang p sekali mak a.k.a mira duniya, ayah a.k.a fiq, abang sulong a.k.a akbar n musfirah a.k.a fira..
sedap mak ara masak..
pastu best ngok perangai kawan2 aku nie..
macam2 kisah ada..
itulah kisah yang aku tingat ari sabtu nie..
pagi tadi aku col nazira ngan kakngah..
rindu kat depa..
tambah2 nazira..
lame xjumpe die.. xsabar nak tunggu cuti nanti..
bole la kteorang kua buke pose sama2 ngan member len gak (azam, ayie, hani, atim, amir, dad, syed, hasrul, aqil)

p/s~ semoge aku dapat siapkan koje aku nie..
       dengan izin allah s.w.t..
       arap2 penyakit malas aku nie berkurang sementara waktu untuk last projek aku nie (design restoran)

2 comments:

  1. eeeee..xmalu mmpi kat budak 2...huhuhuu

    ReplyDelete
  2. hahahaha... nk wat camne sye memang suke mimpi kat die..

    ReplyDelete