Wednesday 27 July 2011

aaaaa aku xpaham la....

nape ngan aku nie.... ase menyesal la plak... nape la aku wat keputusan cam nie... sekarang baru aku tau... dulu aku xpk pun kesan die.. sekarang aku xtau nak wat camne... benda dah jadi... so aku kena la teruskan gak walaupun atie aku xikhlas... macam mane nak berkat kalo aku xikhlas.. tapi nak wat camne... aku xtau camne nak bagi atie aku ikhlas... aku pening la... aku xtau nak citer kat sape.. kat sini jela aku bole citer masalah aku walaupun aku tau xdak orang yang akan bace blog aku nie.. ayah.... camne nie... ag xpaham la nape ag jadi camnie.. ag ase cam xley nak teruskan ja.. tapi nak wat camne, ayah dah banyak abehkan duit untuk ag.. bukan sikit tapi banyak... bayangkanlah kalo seminggu 100 ringgt.. kalo sebulan??.. sian ayah keja siang malam untuk anak die..


aku rungsing sebab aku ase aku tersalah pilih cos la kat uitm sri iskandar nie..
aku amek cos interior design.. iaitu reka bentuk dalaman.. dulu aku amek cos nie sebab cikgu aku kata xpernah pun budak2 yang amek cos berkaitan seni xdak keja bila dah abeh blaja so aku pun men tekan la amek cos berkaitan seni.. last2 aku dapat cos nie.. mula2 aku ingatkan senang tapi bila dah masuk baru aku tau camne susahnyer blaja kt U.. selama nie aku ingat bila blaja kt U senang ja.. upenyer waktu zaman skola lagi best.. betul la cakap cikgu2 aku sebelum nie.. aku rindu waktu zaman skola dulu.. macam mane aku nak wat nie.. aku macam xdak semangat ja.. aku perlukan --- -----.. aku betul2 perlukan die.. hanya die ja bole bagi semangat kat aku.. xdak pun orang len yang amek berat pasal aku.. sekarang aku terpaksa teruskan jugak study aku kat sini demi ayah ngan mak aku.. moga2 aku dapat restu dari mereka.. aku perlu blaja cmne nak ikhlaskan atie aku.. aku memang xdak bakat la dalam seni nie.. aku nak jadi POLIS.. TOLONG LA ATIE.. TOLONG IKHLAS..

2 comments:

  1. ummm sabar2..sy pun x dah xde smgat nak teruskan..kan bez kalu jadi macam kakak sulong..huhuhu

    ReplyDelete
  2. 2 la... ngok akak sulong relax ja hahaha...

    ReplyDelete